gvgs

جی وی جیز

gvgs

جی وی جیز

اخبار ،معرفی و بررسی بازی ها ی ایرانی و خارجی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مورد انتظار ترین بازی ها ی ایرانی

يكشنبه, ۱۱ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۵۸ ق.ظ

با وجود اینکه مقاله ها و ویدیو ها ی زیادی راجع به عناوین مورد انتظار فلان ساخته می شود متاسفانه کسی راجع به بازی ها ی ایرانی ای که به نظر می آیند قرار است بسیار جذاب و سرگرم کننده باشند . 

پس با من با یه لیست 5 تایی از عناوین مورد انتظار همراه باشید . 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

با وجود اینکه مقاله ها و ویدیو ها ی زیادی راجع به عناوین مورد انتظار فلان ساخته می شود متاسفانه کسی راجع به بازی ها ی ایرانی ای که به نظر می آیند قرار است بسیار جذاب و سرگرم کننده باشند .

پس با من با یه لیست 5 تایی از عناوین مورد انتظار همراه باشید .

 


 

5 - بازی ایرانی Father hood

 

بازی ایرانی فادر هود یک بازی در سبک بقا در جنگ است که فداکاری ها ی پدری را برای دختر نابینایش روایت می کند . بازی داستان یک جنگ را روایت می کند اما به جای سرباز ها و قهرمان ها ی جنگ که با آنها برای پیروزی تلاش می کنید داستان از دید مردم جنگ زده روایت می شود و زشتی ها ی جنگ را نمایان می کند . این بازی در واقع ترکیبی از ترکیب 2 بازی «این جنگ من» و «اینساید» است و توسط استودیو ی بازی ساز باش در دست توسعه است و انتشار آن برای سال 2022 برنامه ریزی شده .

پلتفرم ها ی انتشاری بازی فعلا مشخص نیست .

 

4 - بازی ایرانی Xgun

بازی ایرانی ایکس گان یک بازی شوتر اول چند نفره ی آنلاین با 2 دوربین اول شخص و سوم شخص است که توسط استودیوی فینکس گیمز در دست توسعه است . در این بازی شخصیت ها معروف همانند یوتیوبر ها ی مشهوری همانند آریا کیوکسر یا فرشاد سایلنت وجود دارند . وجود زبان فارسی ، قابلیت انتخاب سوم شخص یا اول شخص ، مود ها ی مختلف برخی از ویژگی ها ی بازی هستند . این بازی با موتور یونیتی با یک تیم 12 نفره «با حساب نکردن تیم تست ، تیم دوبله و ...» از حدود 3 سال پیش در دست توسعه بوده و سال 2022 برای انتشار بازی در نظر گرفته شده .

این بازی در فروشگاه ها ی هیولا و همچنین خود فروشگاه رسمی بازی منتشر خواهد شد .

 

3 - بازی ایرانی Naser: Son of Man

بازی ایرانی ناصر یک بازی شوتر 2 بعدی بر پایه ی شوتینگ ، پلتفرمینگ ، کاور گیری و ماجراجویی است که توسط استودیو ی بازی سازی Enlightened Robot Entertainmentدر دست توسعه است . داستان بازی یک داستان تخیلی با چاشنی تاریخ «شایدم برعکسش» است . داستان بازی اینطوری است که ملکه الیزابت ارتشی از ربات ها ساخته و با تمامی کشور ها اعلام جنگ کرده و همه ملت ها را نابود کرده و تنها ایران باقی مانده که ایران هم به کمک یک کریستال جادویی یک سپر دفاعی ساخته تا ربات ها ی انگلیس وارد ایران نشوند . اما فردی از ایران خیانت می کند و کریستال را دزدیده و سپر دفاعی نابود می شود و ایران هم به سرنوشت بقیه ی ملت ها دچار می شود . حالا خداوند به ناصر که ضعیف شده به کمک خدا قدرت گرفته و به جنگ با ربات ها و انتقام می رود . انتشار بازی برای سال 2022 برنامه ریزی شده است .

این بازی نشر داخلی نخواهد داشت و فقط هم زیر نویس فارسی دارد .

 

2 - بازی ایرانی The tale of bystun

بازی ایرانی قصه ی بیستون یک بازی هک اند اسلش ماجراجویی است که توسط استودیوی بازی سازی بلک کیوب گیمز توسعه داده شده . این بازی داستان کهن فرهاد و شیرین را روایت می کند که فرهاد کوه کن برای بانو شیرین فداکاری بزرگی انجام می دهد و بعد فراموشی می گیرد و هویت خود را از یاد می برد . شما باید به فرهاد کمک کنید تا حافظه و هویت خود را به یاد آورد . این بازی حدود 3 یا4 سال پیش بود که معرفی شد اما به دلیل مشکلات اقتصادی پروژه لغو شد اما با پیداکردن ناشر جدید دوباره پروژه استارت زده شده . انتشار بازی براس سال 2021 همین امسال برنامه ریزی شده است .

بازی برای کنسول ها ی نسل 8 و 9 و رایانه ها ی شخصی عرضه شود .

 

1 - بازی ایرانی age of honor : remastered

بازی ایرانی دوران افتخار : ریمستر یک بازی شوتر اول شخص با زمینه ی داستانی دفاع مقدس است . این بازی حدود 6 سال پیش یعنی سال 1394 برای پلتفرم رایانه ها ی شخصی عرضه شد و البته بر عکس بازی ها ی ارزشی دیگر این بازی هم توانست نظر قابل قبولی از منتقدان دریافت کند هم گیمر ها ی ایرانی را راضی کند . در واقع دوران افتخار بهترین بازی ایرانی با داستان ارزشی است که بر عکس بقیه ی عناوین ارزشی که بسیار بی کیفیت هستند این بازی تمام تلاش خود را کرده بود تا حداقل خود را به استاندارد ها ی جهانی نزدیک کند که تا حدودی هم موفق شد . از آنجا که بازی ریمستر شده فقط از لحاظ بصری بهبود یافته . موتور بازی همچنان یونیتی است اما گرافیک بازی بهبود یافته . این بازی تا چند روز دیگر منتشر خواهد شد .

فروشگاه بازی سایت رسمی خود بازی است .

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

خب دوستان ... امیدوارم که خوشتان آمده باشد . شما منتظر چه بازی ایرانی ای هستین ؟ به نظرتون کدوم یکی از این بازی ها بعد از انتشار موفق تر عمل می کند ؟ شما از چه بازی ای بیشتر خوشتان آمده ؟ 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی