gvgs

جی وی جیز

gvgs

جی وی جیز

اخبار ،معرفی و بررسی بازی ها ی ایرانی و خارجی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

انتظار کوتاه | مورد انتظار ترین بازی ها ی 2021

سه شنبه, ۶ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۵۶ ق.ظ

دیگر در اواخر سال 2021 هستیم و کلی از بازی ها ی محشر و مورد انتظار هم تو این 9 ماه منتشر شدند و بسیاری هم به 2022 موکول شدند اما مثل اینکه هنوز استودیو هایی ماندند که از خواب پریدند و می خواهند تا آخر امسال بازی خود را منتشر کنند پس با لیست 4 تایی از بازی ها ی مورد انتظاری که قرار است در این 3 ماه شاهدشان باشیم با من همراه باشید !

موزد انتظار ترین بازی ها
موزد انتظار ترین بازی ها

نکته : دوستان توجه داشته باشید که بازی ها ی مورد انتظاری بسیاری هستند که دیگر تا به حال منتشر شدند «همانند HITMAN 3 ، RESIDENT EVIL 8 و ... » برای همین ما آن را در این لیست قرار ندادیم .


4- بازی bright memory infinit

زمانی که یک نفر توانست  بازی شوتر نسل بسازد
زمانی که یک نفر توانست بازی شوتر نسل بسازد

 

بازی ها ی اکشن به هر حال طرفداران بسیار زیادی دارند و یکی از محبوب ترین سبک ها محصوب می شوند . راستش بازی bright memory infinit ترکیبی از 2 بازی بسیار عالی bull storm و Devil May Cry است . اکشن پلتفرمینگ Devil May Cry و گان پلی محشر bull storm که ترکیب بسیار عالی و جذابی است . سازنده ی این بازی تنها یک نفر است ! در واقع آقای شینشانگ زنگ در واقع اول تصمیم به انتشار episode بازی اش گرفت اما بعد از انتشار episode اول این عنوان فهمید که بازی اش جای کار زیادی دارد و تصمیم گرفت تمام اجزای بازی را به صورت کامل و جاه طلبانه ای بهبود بخشد . برای همین ما شاهد یک نسخه ی جدید مستقل و یک جور هایی reboot محصوب می شود . بازی در دنیای آینده نگرانه ی 2030 اتفاق می افتد . گزارش هایی حاکی از خرابکاری ها ی گروهی مرموز می آید و وقتی شلیا مامور ویژه برای تحقیق به آن مناطق می رود می فهمد ماجرا بیشتر از یک خرابکاری ساده است ... !

می توان شاهد این بازی جذاب در سال 2021 برای کنسول ها ی xbox series x s و رایانه ها ی شخصی بود . همچنین بازی قرار است برای کنسول ps5 نیز منتشر شود اما هنوز تاریخ انتشار دقیقی منتشر نشده !

 

3- بازی Deathloop

یک ایده ی جدید
یک ایده ی جدید

 

باز هم یک بازی اکشن دیگر اما با ایده ای خلاقانه و کاملا متفاوت ! بازی Deathloop یک بازی اکشن شوتر اول شخص مخفی کاریه که با المان ها ی دستکاری زمان است . شما در واقع باید در چرخه ی شب و روز در جریان باشید . بعد از اتمام یک شبانه روز دنیای بازی به طور کامل ریستارت می شود یعنی هیچ کس هیچ خاطره ای از روز قبل از شما ندارد اما خودتان تمام وقایع هر روز را در ذهن خود هک می کنید . در واقع انگار بعد از هر 24 ساعت بازی شما می میرین و روز بعد دوباره به زندگی خواهید برگشت . شما 8 هدف دارید که هر شبانه روز راجع به رفتارشان تحقیق کنید . و بعد که تمام اطلاعات 8 هدف را پیدا کردید می توانید به دل خواهتان در روزی که خودتان خواستید به سراغ این اهداف بروید آن وقت یه شبانه روز برای کشتن تمام 8 هدف خواهید داشت .

در تاریخ 14 سپتامبر 2021 یا 23 شهریور 1400 می توان شاهد عرضه این عنوان بود . این بازی برای کنسول ها ی ps5 و xbox series x s و pc منتشر می شه . توجه داشته باشید که این بازی به مدت یک سال انحصاری ps5 خواهد ماند یعنی تنها دارندگان پلی استیشن 5 و رایانه ها ی شخصی می توانند بازی را تجربه کنند و اگر xbox دارید باید به مدت یکسال منتظر تجربه ی این بازی بمانید .

2- بازی far cry 6

یک جهان باز جذاب
یک جهان باز جذاب

 

اگر طرفدار بازی ها ی جهان بازی هستید قطعا سراغ یکی از نسخه ی ها ی مجموعه ی far cry را تجربه کردید . اگر هم که نیستید خب اگر گیمر باشید حداقل اسمش را شنیدید . اگر هم نشنیدی یعنی اخبار بازی ها ی ویدیویی را دنبال نمی کنید . مجموعه ی عالی و محبوب فار کرای حالا نوبت به عرضه ی نسخه ی ششمش رسیده که یکی از خفن ترین بازی ها ی 2021 قرار است شود . بازی far cry 6 یک بازی اکشن - ماجراییه که توسط استودیوی یوبیسافت مونترال در دست توسعه است . شما می توانید جنسیت کارکتر خود را مشخص کنید و به جنگ با نیرو ها ی آنتون کاستیلو بروید .

این بازی قرار است در تاریخ 7 اکتبر امسال یا 15 مهر به بازار عرضه شود . این بازی برای کنسول ها ی خانگی نسل هشتم و نهم و همچنین رایانه ها ی شخصی و گوگل استادیا منتشر می شود .

1- بازی Halo infinit

 مهم ترین بازی ایکس باکس ها ی نسل جدید
مهم ترین بازی ایکس باکس ها ی نسل جدید

 

ایندفعه نه تنها می خواهیم به سراغ مورد انتظار ترین بازی 2021 برویم ، بلکه می خواهیم به سراغ مهم ترین بازی سال 2021 و همچنین مهم ترین بازی کنسول ها ی نسل نهم مایکروسافت برویم . بازی هیلو اینفینیت یک بازی شوتر اول اکشن و همانند فار کرای نسخه ی ششم مجموعه ی خود یعنی HALO است « نسخه ها ی ششم فرنچایز ها جمعن ها ! » این بازی در کنار یک بخش داستانی جذاب قرار است دارای یک بخش چند نفره multy player است که می تواند تجربه ی بسیار لذت بخشی باشد . بازی از قرار می خواهد به اشکالات خود پایان دهد و یک بازی بسیار با کیفیت که به تنهایی ارزش خرید کنسول ها ی مایکروسافت را دارد را ارایه دهد . ببینیم آیا بخش چند نفره ی بازی ارزش تجربه دارد ؟

خب دوستان ... لیست مورد انتظار ترین بازی ها ی 2021 نیز تمام شد . امیدوارم که لذت برده باشید .

نظر شما چیه ؟

آیا بازی دیگری می شناسید که توی لیست نبوده باشه ؟

بیشتر منتظر چه بازی ای هستین ؟

به نظرتون این بازی ها می ترکونن یا گند می زنن ؟

نظرتونو با ما به اشتراک بگذارید .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۷/۰۶
محمد رضا عقبایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی