gvgs

جی وی جیز

gvgs

جی وی جیز

اخبار ،معرفی و بررسی بازی ها ی ایرانی و خارجی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

بازی قصه ی بیستون امسال عرضه خواهد شد .

شنبه, ۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۳۵ ق.ظ

بازی قصه ی بیستون یا the tale of bystun اثری ماجرایی و هک اند اسلش با دوربین ایزومتریک  است که توسط استودیو ی بازی سازی بلک کیوب گیمز در دست توسعه است .با من با معرفی و اخبار بیشتر این بازی همراه باشید این بازی حدود 3 سالی بود که معرفی شده بود اما به دلیل مشکلات اقتصادی پروژه کنسول شده بود اما حالا این بازی دوباره در دست توسعه است و قرار است در سال 2021 برای کنسول ها ی ایکس باکس سری ایکس و اس و همچنین رایانه ها ی شخصی و به احتمال زیاد پلی استیشن 5 عرضه شود . البته هنوز تاریخ دقیقی مشخص نشده است .

بازی 4 ماهی هست که نسخه ی دمو ی آن برای ایکس باکس وان و 2 ماهی است که برای رایانه ها ی شخصی عرضه شده و قبل از انتشار رسمی بازی می توانید نیم ساعت از بازی را تجربه کنید و ببینید آیا بازی را دوست دارید یا خیر . این بازی قرار است در سال 2021 عرضه شود اما همان طور که گفته شد تاریخ دقیقی مشخص نشده . بازی اقتباسی است از داستان فرهاد و شیرین ، قرهاد کوه کن برای عشقش شیرین فداکاری بزرگی کرده اما فراموشی گرفته و او نه شیرین را به خاطر ندارد نه هویت خود را ... حالا شما باید کنترل فرهاد را به دست گرفته و در ماجراجویی او سهیم شوید و به او کمک کنید تا هویت خود را دوباره به دست آورد . 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی