gvgs

جی وی جیز

gvgs

جی وی جیز

اخبار ،معرفی و بررسی بازی ها ی ایرانی و خارجی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

شاید ریمیک ها و ریمستر ها روی کاغذ در واقع روشی برای دوباره پول در آوردن استودیو ی سازنده از بازی قدیمیش محصوب می شود اما با اینحال نمی توان از تجربه ای به این لذت بخش را انکار کرد . وقتی که شما می توانید یک بازی بسیار قدیمی را دوباره در ریمیک با گرافیک امروزی و در ریمیک با گرافیک و گیم پلی امروزی تر تجربه می کنید نمی توان گفت که تجربه ی لذت بخشی نیست .

ریمستر به معنی این است که بازی تغییر خاصی نمی کند و تنها گرافیک بصری بازی به طرز چشمگیری افزایش پیدا می کند . از بهترین ریمستر ها ی دنیا می توان به ریمستر ها ی بازی بتمن آرکام یا دویل مکرای اشاره کرد . 

بنابراین اینکه می توانستیم بازی ها ی خوب قدیمی ایرانی را که دیگر نوستالژی محصوب می شوند با گرافیک و گیم پلی جدید و جذاب تجربه کنیم واقعا امری بود که می توانستیم منتظرش باشیم . 

خوشبختانه این انتظار به پایانش نزدیک است چرا که قرار است هم شاهد اولین بازی ریمستر ایرانی تا چندروز دیگر در وبسایت رسمی خود بازی منتشر خواهد شد . 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

توضیحات بازی دوران افتخار :

 بازی دوران افتخار یک بازی شوتر اول شخص بود که در سال 1394 برای پلتفرم pc منتشر شد . بازی 6 سال بعد انتشارش حالا قرار است به طور کامل بازسازی شود و بهبود پیدا کند . موتور بازی همچنان unity است و بازی از لحاظ بصری در تمام نقاط از لحاظ کیفیت بافت ها نسبت به نسخه ی قبل پیشرفت قابل توجهی داشته است و همچنین از لحاظ نورپردازی و کیفیت پوشش گیاهی بازی تا حدودی پبشرفت کرده . 

داستان بازی از این قرار است که : 

عبدالرضا، رزمنده ایرانی است که در خارج از خاک کشورمان توسط سرویس جاسوسی اسرائیل (موساد) دستگیر و پرونده او برای تحقیقات بیشتر به سازمان NSA آمریکا ارسال شده است. در این حین، نیروهای ایرانی درصدد آزادسازی او هستند و موفق می‌شوند با استفاده از نیروهای خود و نفوذ در سازمان NSA، موجبات آزادسازی او را فراهم آورند.

اما در حین انجام عملیات آزادسازی، هکرهای ایرانی، اسناد مهمی را از عبدالرضا به‌دست می‌آورند. بازی در دو عملیات بیت المقدس و مرصاد روایت می‌شود .

بازی شامل 6 مرحله و 3 ساعت گیم پلی است . 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

بازی دوران افتخار : ریمستر  تا چند روز دیگر برروی رایانه ها ی شخصی منتشر خواهد شد . کسانی که نسخه ی دیجیتال را بخرند نه تنها به نسخه ی ریمستر بلکه به نسخه ی اصلی بازی نیز در کنار ریمستر دسترسی خواهند داشت اما اگر نسخه ی فیزیکی را خریداری کنید فقط نسخه ی ریمستر را خواهید داشت . 

سیستم مورد نیاز بازی : 

رم : 6 گیگ 

کارت گرافیک : gtx 730

نیاز خواهید داشت . 

 

نکته ی قابل توجه راجع به این بازی این است که تیم سازنده یعنی استودیو ی بازی سازی سفپار فعلا روی نسخه ی دوم این بازی یعنی دوران افتخار 2 کار می کند که البته دوران افتخار 2 با آنریل انجین ساخته می شود . و دلیل تاخیر و کندی پروسه ی تولید نسخه ی ریمستر هم ساخت دوران افتخار 2 بوده است .

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

و اما ریمیک ایرانی .... 

خب راستش چند وقتی هست که از بازی خبر زیادی نیست ... 

بازی ایرانی چهره ی شیطانی : ریمیک یک بازی اکشن ماجرایی با دوربین اول شخص است که در سال 1395 برای رایانه ها ی شخصی منتشر شد که در آن سالها با استقبال خوبی هم از طرف منتقدین و گیمر ها مواجه شد . حالا این بازی قرار است که ریمیک شود و نسخه ی جذاب تر و بهبود یافته ترش منتشر شود . 

دکتر هومن دبیری که بعد از ورشکستگی و اخراج از کار و بعد از اینکه همسرش او را ترک می کند روز به روز بیشتر به سمت فروپاشی می رود و شب ها فکر ها ی ترسناک و تاریکش او را به قعر تاریکی می برد اما در حین ماجرایی مسیر زندگی اش برای همیشه تغییر می کند . او فرصت این را پیدا می کند تا به سراغ تاریک ترین بخش ذهنش رفته و چیزی را به یاد آورد که به دلیل ترس بسیار آن را به فراموشی سپرده بود . 

استودیو ی ماسک ابدی در حال توسعه ی این بازی بوده و قرار بوده که اول بازی را ریمستر کنند اما چون بیش از 80 درصد بازی تغییر کرده آن را به ریمیک تغییر داده اند . گرافیک بهبود یافته و بالا ، اضافه شدن محتوا ها ی جدید به هر مرحله و جزییات بیش از پیش محیط ها از پیشرفت و بعضی  تغییرات این بازی هستند . تمامی بخش ها ی بازی همچون انیمیشن ها ، افکت ها ی صوتی و موسیقی بهتر شده و همچنین  داستان بازی نیز مفصل تر شده و دیالوگ ها ی بیشتری نیز خواهد داشت . حدود 5 نفر به صورت ثابت و به صورت کلی 20 نفر روی این پروژه کار می کنند .  

موتور بازی سازی این عنوان همچنان یونیتی بوده و تاریخ انتشار بازی نیز نامشخص است . 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۷/۰۶
محمد رضا عقبایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی